اميرة الرومانسيه

الرئيسيةالرئيسية  افضل الاعضاءافضل الاعضاء  مكتبة الصورمكتبة الصور  بحـثبحـث  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

شاطر | 

السبح مستحيلات عند الشباب

كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: السبح مستحيلات عند الشباب   الخميس مايو 08, 2008 12:17 pm

1- مستحيل انه يمسك كتاب و يقراه ( طبعا هيفضل يموت على انه يكتسب معلومة، هيتعب نفسه يعني مسكين يا حرااااام

(2- مستحيل انه تمشي بنت قدامه كدة ومايطلعش عينيه وينزلها من عليها ( خير اللهم اجعله خير، معلش دة بيطمن عليها بس)
3- مستحيل انه يقعد في البيت ليوم كامل ولازم يخرج الشارع ع الاقل مرة وحدة ( ماهو لازم يشوف أحوال الجو و يقارنها مع النشرة الجوية )4
- مستحيل ان أخته تقوله أنا نازلة عندي مشوار ويقولها طيب من أول مرة ( لازم عامل التعذيب والذل والمهانة شوية عشان يوافق )5
- مستحيل انك تلاقيه عارف كل حاجة عن بيتهم ( احنا نحمد ربنا أصلا انه عارف لون أوضته )6
- مستحيل انه يصحى من النوم من غير ما يقول "فين الأكل" ( أكيد، همهم على بطونهم )7
- مستحيل انه يفكر في الجواز قبل 25 سنة حتى لو كان عنده فلوس ( طبعا لازم يستمتع بحياته بالطول والعرض والارتفاع، وبعديها بقى ربنا هيقدم اللي فيه
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: السبح مستحيلات عند الشباب   الجمعة مايو 09, 2008 3:59 am

ايه يا جماعة 8 مشاهدات و محدش حتى قال شكرا
ايه البخل ده
زائر
زائر

مُساهمةموضوع: رد: السبح مستحيلات عند الشباب   الإثنين مايو 19, 2008 7:10 pm

السلام عليكمــ ورحمه اله تعالى وبركاته ...

مشكور يا استاذ WORLD_LOVE موضوع جميل جداا جدااا ..

بس انا بخالفك فـ كل الى قولتله .. لان مش كل الشباب كده زى مانت فاكر ..

اولا فـ شباب كتير بيقرء كتب كتير وبيبقى فاهم اللى بيقراه كويس ويتمعنه .

ثانيا فــ شباب برضو محترمين جداا .. ومش بيبصوا على البنات اللى بيمشوا جنبهم فـ
الشارع .. والله عادى .. اصل الحاجات دى مش لازم يعنى .

ثالثا انا مثلا واحد من الشباب دول اللى بحب اعد فـ البيت كتير .. بصراحه انا مش بحب اخرج كتير برضو .. (( بيسمونى بروته ،، وساعات بيقولولى انت عامل زى خيبتها ))
ههههههههههه بس مش مشكلة .. وده ميمنعش انى بحب اعده البيت .

رابعا انا برضو من ضمن الشباب دول .. اللى مش بخلى اختى تتحايل عليا وتقولى ونبى نزلنى اصل مش عارف ايه وكذا وكذا .. انا بسمحلها انها تخرج ..(( بس اكون عارف هيا رايحه فين ومع مين .. وهترجع الساعه كام )) .

خامسا أكيد لازم الشاب يبقى عارف كل حاجه عن بيته واهل بيته .. ع شان مثلا لو ابوه مسافر زى حالاتى كده .. هو يبقى راجل البيت بدل ابوه .. او مثلا لو باباه فـ الشغل يبقى هو راجل البيت لغاية ما ابوه يرجع من شغلة .. بمعنى انه يبقى عارف كل كبيرة وصغيرة فـ البيت .

سادسا اى حد مش لازم يكون شاب .. بيقوم من النوم يبقى عاوز ياكل .. وده بيسموه الفطار .. اللى هو الاكل بعد الاستيقاظ من النوم .. مش شرط يكون مباشرة ً .

سابعا الحاجه الوحيدة الى موافقك عليها هيا دى .. مستحيل انه يتجوز او يفكر فـ الجواز قبل 25 .. ونعمة حياة العزوبية يا عم ههههههههههههههههههههههههه .

وشكراا
اميـــــرة الرومانســــية
عضو مميز
عضو مميز

انثى
العمل/الترفيه : طالـــبة& الـــرســــــم
المزاج : عــــادى
المزاج :
لااله الاالله :

مُساهمةموضوع: رد: السبح مستحيلات عند الشباب   الثلاثاء مايو 27, 2008 8:59 pm

ميــــــــرسى على الموضوع دا
معاينة صفحة البيانات الشخصي للعضو http://www.met3blovers.com